loading...
bia2webfa
ali shayeste بازدید : 107 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Kianoosh%20Gerami%20 %20Naz%20Mikoni دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کیانوش گرامی با نام ناز می کنی با بالا ترین کیفیت

MP3 – 320

Kianoosh Gerami – Naz Mikoni

MP3 – 128

Kianoosh Gerami – Naz Mikoni

 

متن آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی :

این روزا خیلی برام ناز می کنی

سر ناسازگاری ساز می کنی

هی چشاتو به روخ من می کشی

خیلی اون دور دورا پرواز می کنی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

♫♫♫♫♫♫

اولین روزی که من دیدم تو رو تو نگاه تو به جز صفا نبود

توی حرفای که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود

خودت اینجایی دلت جایه دیگه

خونه کردی توی دل های دیگه

مگه یک دل رو به چند تا میسپارن

که به سر داری تو سودای دیگه

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

♫♫♫♫♫♫

این روزا خیلی برام ناز می کنی

سر ناسازگاری ساز می کنی

هی چشاتو به روخ من می کشی

خیلی اون دور دورا پرواز می کنی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

♫♫♫♫♫♫

اولین روزی که من دیدم تو رو تو نگاه تو به جز صفا نبود

توی حرفای که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود

خودت اینجایی دلت جایه دیگه

خونه کردی توی دل های دیگه

مگه یک دل رو به چند تا میسپارن

که به سر داری تو سودای دیگه

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دراین سایت سعی بر این شده که مطالبی مفید و مورد نیاز قرارداده بشه! هرمطلبی که مورد نیاز شماست (فیلم-عکس-آهنگ-آموزش ویا... )درقسمت نظرات بگید تا قرار بدیم! نظریادتون نره!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی بیا2وبفا؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 9,717
  • بازدید کلی : 36,955
  • کدهای اختصاصی