loading...
bia2webfa
ali shayeste بازدید : 56 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Shahab%20Bokharaei%20 %20Mikhamet دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهاب بخارایی به نام می خوامت با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : شهاب بخارایی ، تنظیم : سعید ساشا ، میکس و مسترینگ : محمد کلهر

MP3 – 320

Shahab Bokharaei – Mikhamet

MP3 – 128

Shahab Bokharaei – Mikhamet

 

متن آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت :

دستامون از هم دیگه دوره

اما قلبامون با هم دیگه جوره

می خوامت باید با من باشی

می ترسم از این که تنها شی

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

می خوامت تا ابد می خوامت

قلبم رو می زنم به نامت

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

♫♫♫♫♫♫

وقتی که نیستی من دلگیرم

عکست رو تو بغال می گیرم

دنیام و میدم با تو باشم

نباشی می خوام که نباشم

می خوامت تا ابد می خوامت

قلبم رو می زنم به نامت

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

♫♫♫♫♫♫

دستامون از هم دیگه دوره

اما قلبامون با هم جوره

می خوامت باید با من باشی

می ترسم از این که تنها شی

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

می خوامت تا ابد می خوامت

قلبم رو می زنم به نامت

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دراین سایت سعی بر این شده که مطالبی مفید و مورد نیاز قرارداده بشه! هرمطلبی که مورد نیاز شماست (فیلم-عکس-آهنگ-آموزش ویا... )درقسمت نظرات بگید تا قرار بدیم! نظریادتون نره!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی بیا2وبفا؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 9,668
  • بازدید کلی : 36,906
  • کدهای اختصاصی