loading...
bia2webfa
ali shayeste بازدید : 269 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Emad Talebzadeh Hese Asheghi دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عماد طالب زاده به نام حس عاشقی با بالا ترین کیفیت

ترانه : امیرعلی بهادری ، آهنگ : عماد طالب زاده و امیرعلی بهادری

 تنظیم : پوریا حیدری ، میکس و مستر : پیام هوشمند

MP3 – 320

Emad Talebzadeh – Hese Asheghi

MP3 – 128

Emad Talebzadeh – Hese Asheghi

 

 

آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی :

نه خوشحالم نه ناراحت می خندم و غمگینم

هر جا که چشم می ندازم بازم اونو می بینم

نمی دونم چرا اینجور درگیرم با خودم

اون هنوز نمی دونه که من عاشقش شدم

اون هنوز نمی دونه که من عاشقش شدم

این حال و هوا رو دوست دارم

بی خوابیا رو دوست دارم

من بی بهونه تونو می خوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره ها رو دوست دارم

من بی بهونه اونو می خوام

من بی بهونه اونو می خوام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

♫♫♫♫♫♫

اگه دل به من نده اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب هم قایقم نشه

اگه دل به من نده اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب هم قایقم نشه

می میرم از غمش می میره آسمون

می ریزه سقف این خونه بدون اون

این حال و هوا رو دوست دارم

بی خوابیا رو دوست دارم

من بی بهونه تونو می خوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره ها رو دوست دارم

من بی بهونه اونو می خوام

من بی بهونه اونو می خوام

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دراین سایت سعی بر این شده که مطالبی مفید و مورد نیاز قرارداده بشه! هرمطلبی که مورد نیاز شماست (فیلم-عکس-آهنگ-آموزش ویا... )درقسمت نظرات بگید تا قرار بدیم! نظریادتون نره!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی بیا2وبفا؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 9,724
  • بازدید کلی : 36,962
  • کدهای اختصاصی