loading...
bia2webfa
ali shayeste بازدید : 31 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Hamid%20Talebzadeh%20 %20Paa%20Ghadam دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید طالب زاده به نام پا قدم با بالا ترین کیفیت
ترانه : مریم اسدی ، آهنگ : میلاد باران ، تنظیم : میلاد هاشمی

 

MP3 – 320

 

Hamid Talebzadeh – Paa Ghadam

 

MP3 – 128

 

Hamid Talebzadeh – Paa Ghadam

 

 

متن آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم :

از پا قدم خوب تو که حس عاشقی امد سراغم

قصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوبارم

خوشبختی امد تو روزگارم

تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم

تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم

♫♫♫♫♫♫

دنیا روی خوش بهم نشون داد اینجوری به آرزوم رسیدم

خونه از هوای تازه پر شد تا چشمای ناز تو رو دیدم

اینجوری به آرزوم رسیدم

از پا قدم خوب تو که حس عاشقی امد سراغم

قصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوبارم

خوشبختی امد تو روزگارم

تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم

♫♫♫♫♫♫

تو مثل نفس برام مهمی تو قدر چشام برام عزیزی

تو فرشته ای از آسمونی تو معنی خوبه همه چیزی

تو مثل نفس برام مهمی تو قدر چشام برام عزیزی

تو فرشته ای از آسمونی تو معنی خوبه همه چیزی

از پا قدم خوب تو که حس عاشقی امد سراغم

قصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوبارم

خوشبختی امد تو روزگارم

تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دراین سایت سعی بر این شده که مطالبی مفید و مورد نیاز قرارداده بشه! هرمطلبی که مورد نیاز شماست (فیلم-عکس-آهنگ-آموزش ویا... )درقسمت نظرات بگید تا قرار بدیم! نظریادتون نره!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی بیا2وبفا؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 470
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 791
  • بازدید ماه : 1,928
  • بازدید سال : 11,414
  • بازدید کلی : 38,652
  • کدهای اختصاصی